اخبار, انتخاب سردبیر

هتل 43 طبقه روی گسل !!

هتل 43 طبقه روی گسل

گرفتن مجوز هتل 43 طبقه از نظر شهرسازی آن هم برای منطقه ای که در محدوده گسل در شهر تهران قرار گرفته به اندازه کافی عجیب به نظر می رسد چه بسا این که مهندس ناظر و ارگان های مرتبط جدیت کافی را در زمینه برخورد با عوامل آن ندارند.

بلند مرتبه سازی در شهر هایی نظیر تهران که گسل های فعال دارند از فعالیت های پر ریسک محسوب میگردد. از شهرداری و شورای شهر تهران انتظار برخورد جدی با مسئله بلند مرتبه سازی میرود هرچند که با تجربه شهروندان از منطقه 22 امیدی برای بهبود این وضعیت حداقل در کوتاه مدت دیده نمی شود.

خلاصه داستان هتل 43 طبقه

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در ابتدای یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد پیشنهاد کشیدن خط مترو به نمایشگاه بین‌المللی (خیابان سئول) هم اظهار کرد: طراحی نقشه مترو تهران بسیار قدیمی و به زمان پیش از انقلاب باز می‌گردد.

چمران افزود: مشاور فرانسوی این طرح را قلم زده و بعد از ۴۰ سال به اینجا رسیده است و از سمت دیگر به واسطه معینی در فضای نمایشگاه، مترو اجرا نشده است.

هتل 43 طبقه

به نقل از چمران، ما به دنبال راه اندازی مترو هستیم اما این اتفاق زمان بیشتری را طلب می کند اینکه ۲۰ سال در انتظار احداث خطوط مترو در منطقه مذکور باشیم را درذهن داشته باشید جامعه در طول این سال‌ها با وضعیت حمل و نقل نمایشگاه باید چه کنند؟

او با اشاره به سفر گروه چینی به تهران هم گفت که نظرات خوبی از سوی هیات خارجی انجام گرفته اما هنوز به مرحله قرارداد نرسیده هرچند هدف از این سفر، تهیه دستگاه زباله سوز جهت استفاده شهرداری تهران است.

آقای چمران در جواب به پرسش در زمینه ساماندهی معابر با عنوان اینکه بهبود خیابان های پیشنهادی بوده که شورای شهر ارائه کرده‌اند، گفت: ایمن سازی معابر در اولویت کار است و مناسب سازی آن حتما با قوت و جدیت دنبال شود.

«شهرداری تهران در بیانیه‌ای با بیان اینکه هتل ولنجک ۳۰ طبقه است نه هتل 43 طبقه ، این موضوع را تایید کرد که هتل مذکور در حریم گسل تهران قرار دارد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *